پگاه بشیر

ماساژ و یوگای صورت

روغن تراپی پوست و مو

مشاوره پوستی با تشخیص نوع پوست و مزاج

تجویز روتین پوستی مناسب

نمایندگی محصولاتِ فرانسوی و ایتالیایی

0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پگاه بشیر

ماساژ و یوگای صورت

روغن تراپی پوست و مو

مشاوره پوستی با تشخیص نوع پوست و مزاج

تجویز روتین پوستی مناسب

نمایندگی محصولاتِ فرانسوی و ایتالیایی

صابون زیبایی

۲۷,۵۰۰ تومان

  • دارای روغن‌های گیاهی مانند نارگیل
  • جلوگیری از خشک شدن پوست
  • PH مناسب با پوست با اسانس floral fruity
  • مناسب برای مصارف مختلف ازجمله دست، صورت، بدن

توضیحات

صابون زیبایی بسته ۶ عددی

صابون زیبایی (بیز) که در تهیه آن از فرمولاسیون و PH مناسب استفاده شده است، از پوست دست و صورت شما حافظت می‌کند و پاکیزگی و لطافت را به پوست شما هدیه می‌دهد. این محصول همراه با رایحه‌ای مطبوع و دل‌انگیز تهیه شده است.

برای تهیه این محصول از پایه روغن‌های گیاهی استفاده ‌شده این ویژگی باعث جلوگیری از خشکی پوست می‌شود و سبب تقویت، نرمی، شادابی و روشنی آن می‌شود.

ماده شوینده، یک ترکیب شیمیایی یا یک مخلوط از ترکیبات شیمیایی است که به‌عنوان عامل پاک‌کننده مورداستفاده قرار می‌گیرد. صابون عامل پاک‌کننده‌ای است که ترکیب‌شده از یک یا چند نمک یا اسید چرب است.
پوست، بزرگ‌ترین عضو بدن است که بیشترین درصد مواجه با انواع آلودگی‌ها، مواد شیمیایی و تشعشعات خورشیدی را دارد. این مسئله باعث ایجاد چین‌وچروک و پیری زودرس بر روی پوست می‌شود. متأسفانه اکثر محصولات شیمیایی موجود در بازار در درازمدت، موجب مشکلات پوستی می‌شوند، بنابراین لازم است که از محصولاتی استفاده کنیم که سلامتی پوست را تضمین می‌کند.

صابون‌های زیبایی بیز علاوه بر قرارگیری در دسته مواد شوینده به‌عنوان یک محصول زیبایی برای پوست نیز به‌حساب می‌آیند. بنابراین این صابون علاوه بر تمیز کردن پوست بدن و صورت، حس طراوت، تازگی، نرمی، شادابی و زیبایی را به پوست شما هدیه می‌دهد. همچنین این محصول از خشک شدن پوست شما جلوگیری می‌کند، این ویژگی به دلیل ترکیبات روغن‌های گیاهی موجود در این صابون است. به دلیل فرمولاسیون خاص این صابون و PH مناسب آن باعث تقویت و حفاظت از پوست می‌شود.

اثر صابون بر ویروس‌ها، میکروب‌ها و باکتری‌ها:

بر اساس تحقیقات انجام‌شده ویروس‌ها دارای بدنه‌ای از جنس لیپید (یک نوع چربی طبیعی) هستند. اولین کاربرد صابون‌ها از بین بردن چربی‌های اضافی روی پوست است و فرقی نمی‌کند که این چربی ویروس باشد یا چربی اضافی بدن روی پوست؛ بنابراین مؤثرترین راه پیشگیری از ابتلای به بیماری‌ها، استفاده از صابون و مواد ضدعفونی‌کننده است. در نظر داشته باشید که صابون یک ماده قلیایی با PH حدود ۹.۸ تا ۱۰ است و در این PH هیچ‌گونه میکروب و باکتری امکان ادامه حیات ندارد و از بین خواهد رفت.

بر اساس دستورالعمل سازمان جهانی بهداشت برای پیشگیری از ابتلا به کرونا باید دست‌ها را به‌طور مکرر با آب و صابون شست؛ اما متأسفانه بسیاری از مردم در اثرگذاری این کار برای جلوگیری از ابتلا به کرونا تردید دارند.

برای شستن صحیح دست‌ها با آب و صابون باید کف دست‌ها را کاملاً به هم بمالید، پشت دست‌ها را خوب بشویید و بین انگشتان و زیر ناخن‌ها را هم با کف ایجادشده از صابون، با دقت تمیز کنید و بشویید.

ویژگی‌های محصول و روش مصرف

دارای روغن‌های گیاهی مانند نارگیل

جلوگیری از خشک شدن پوست

PH مناسب با پوست

مناسب برای مصارف مختلف ازجمله دست، صورت، بدن

با اسانس floral fruity

دارای نشان استاندارد

دیدگاه ها

هیچ دیدگاهی ارسال نشده است.

اولین دیدگاه برای “صابون زیبایی” را شما ثبت کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *