پگاه بشیر

ماساژ و یوگای صورت

روغن تراپی پوست و مو

مشاوره پوستی با تشخیص نوع پوست و مزاج

تجویز روتین پوستی مناسب

نمایندگی محصولاتِ فرانسوی و ایتالیایی

0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پگاه بشیر

ماساژ و یوگای صورت

روغن تراپی پوست و مو

مشاوره پوستی با تشخیص نوع پوست و مزاج

تجویز روتین پوستی مناسب

نمایندگی محصولاتِ فرانسوی و ایتالیایی

شامپو عصاره گانودرما مخصوص موهای چرب

۹۹,۵۰۰ تومان

  • حفظ بافت طبیعی، نرمی و لطافت مو
  • جلوگیری از خشکی و شکنندگی مو
  • مغذی برای مو و کنترل کننده چربی آن
  • صاف کننده مو

توضیحات

نوع موهای چرب به خاطر ترشح چربی زیاد در پوست سر و جذب آلودگی به خود، احتیاج به محافظت زیادتر نسبت به بقیه انواع مو و استفاده از شامپوی مناسب این دسته از مو است.

شامپو عصاره گانودرما مخصوص موهای چرب

محصول پیش روی شما دارای فرمولاسیون طبیعی و مختص به خود است که باعث کم شدن ترشح غدد چربی پوست سر شده و از پخش شدن چربی مو جلوگیری کرده و مو را تمیز و خوش حالت می کند. این شامپوی استثنایی، در حالی که باعث حفظ بافت طبیعی مو می شود، به موها نرمی و لطافت می بخشد و موها را پرپشت و شفاف می کند. همچنین این محصول خاص، صاف کننده مو بوده و از خشکی و شکنندگی مو نیز جلوگیری می کند.

شامپوهای حاوی این عصاره همزمان با تقویت فولیکول ها ، باعث حفظ بافت طبیعی مو شده، دارای خاصیت بهبود دهندگی به وضعیت پوست سر بوده، و با ایجاد سیستم تغذیه کننده برای مو و همچنین ویژگی های تخصصی تر از جمله جلوگیری از خشکی بیش از حد مو و یا ایجاد چربی اضافی بر روی مو و نیز حفظ درخشش و رنگ طبیعی موی شما انتخابی بسیار صحیح برای مراقبت از زیبایی و سلامت موهای شما می باشد.

ویژگی های شامپو عصاره گانودرما مخصوص موهای چرب

– از زمان قدیم قارچ ها به خاطر ویژگی های آن در کشورهای شرق آسیا مورد اقبال افراد بوده اند ، یکی از شناخته شده ترین قارچها به لحاظ دارا بودن خواص متعدد قارچ گانودرما لوسیدوم ( Ganoderma Iucidum) است.

– این نوع قارچ دارای مواد فعال بیولوژیک از جمله استرول ها، پروتئین ها، پلی ساکاریدها، تری ترپنوئیدها، فنولیک، پلی فنولیک ها، سلنیوم، ویتامینها و ملانین می باشد.

– اسپور این قارچ علاوه بر اندام بارده و میسلیوم دارای ترکیبات فعال با خواص بسیاری است.

– این مواد خاصیت های منحصر به فردی همچون آنتی اکسیدان ، خاصیت ضد پیری، ضد التهابی، ضد میکروب و بسیاری دیگر را با خود داشته که آن را بعنوان کاندیدایی ایده آل برای محصولات زیبایی و سلامت مو و پوست تبدیل می کند.

– اکنون نیز بواسطه خواص شگفت انگیز قارچ گانودرما در سطح بین المللی تلاش هایی برای استفاده از آن در صنعت زیبایی وعلی الخصوص محصولات سلامت پوست و مو انجام شده است.

– در شامپوهای تخصصی دارای عصاره گانودرما افزون بر دارا بودن عصاره قارچ گانودرما از دکسپانتنول Dexpanthenol (پرو ویتامین B۵) استفاده شده که در زمان شستشوی مو به ساقه ی مو نفوذ کرده و به پانتوتنیک اسید تبدیل میشود که این تبدیل باعث رطوبت گیری درازمدت ساقه ی مو گردیده و موجب پرحجم شدن ، نرمی و لطافت و کاهش احتمالی موخوره میگردد.

– استفاده از پلی کواترنیوم ۱۰ در شامپوها بعلت تمایل جذبی بالایی که دارد با ایجاد یک غشای پلیمری بر روی مو، نرمی و لطافت خاصی به موها بخشیده و شانه پذیری مو را راحت تر می کنند.

– بکارگیری ماده گوار در شامپوها با ایجاد لایه ای میکرونی بر روی ساقه مو سورفکتانت های آنیونی بجا مانده از شامپو را خنثی نموده و وظیفه محافظت از مو را بر عهده دارد.

– وجود ویتامین E در شامپوهای دارای عصاره گانودرما با مراقبت از مو در برابر رادیکال های آزاد موجب بهبود رشد و توسعه مویرگ های پوست سر گردیده و در نتیجه به رشد مو کمک نموده و همینطور در زمینه بهبود موهای تخریب شده در اثر استفاده زیاد از وسایل گرمایشی مانند سشوار موثر می باشد.

– استفاده از سدیم PCA در شامپو دارای عصاره گانودرما نیز نقش موثری در حفظ آب و رطوبت پوست و موی سر داشته که باعث بهبود عملکرد (Natural moisturizing factor) NMF خاصیت آبرسانی به مو و افزایش خاصیت الاستیسیته آنها میشود.

وزن خالص محصول: ۳۵۰ گرم

خصوصیات شامپو دارای عصاره قارچ گانودرما مخصوص موهای چرب:

– حفظ بافت طبیعی، نرمی و لطافت مو

– پیشگیری از خشکی و شکنندگی مو

– مغذی برای مو و کنترل کننده چربی آن

– صاف کننده مو

– کمک به داشتن موها ی درخشان، پرپشت و نرم

شیوه مصرف:

موها را خیس نموده مقدار مورد نیاز از محصول را  ۲ تا ۳ دقیقه به آرامی روی موها ماساژ دهید  سپس آبکشی نمایید، می توانید برای نتیجه گیری زودتر عمل شستشو را به همین روش تکرار کنید.

دیدگاه ها

هیچ دیدگاهی ارسال نشده است.

اولین دیدگاه برای “شامپو عصاره گانودرما مخصوص موهای چرب” را شما ثبت کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *