پگاه بشیر

ماساژ و یوگای صورت

روغن تراپی پوست و مو

مشاوره پوستی با تشخیص نوع پوست و مزاج

تجویز روتین پوستی مناسب

نمایندگی محصولاتِ فرانسوی و ایتالیایی

0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پگاه بشیر

ماساژ و یوگای صورت

روغن تراپی پوست و مو

مشاوره پوستی با تشخیص نوع پوست و مزاج

تجویز روتین پوستی مناسب

نمایندگی محصولاتِ فرانسوی و ایتالیایی

شامپو ضد شوره جدید

۴۷,۰۰۰ تومان

  • ضد شوره مو و پوست سر
  • مرطوب کننده پوست سر
  • مناسب برای استفاده روزانه

توضیحات

یکی از مشکلات شایع پوست سر افراد، شوره می باشد که می تواند باعث ناراحتی فرد و حتی یکی از عوامل ریزش مو در موارد شدیدتر باشد.

شامپو ضد شوره جدید

شامپو ضد شوره مناسب مصرف روزانه افرادی است که از شوره سر اذیت می شوند.

ویتامین های موجود در این شامپو ، باعث ایجاد رطوبت در پوست و مو می شود و تارهای مو را از ریشه تا ساقه مرطوب و شفاف نگه می دارد و باعث ضخیم شدن موها، خوش حالت شدن و درخشان شدن آنها می شود و به عنوان یک محافظ و ترمیم کننده عمل می کند.

شوره سر همان سلول های مرده پوست هستند که به دلیل خشکی و یا بیماری های دیگر از پوست سر جدا شده و در لا به لای موها دیده میشوند. توجه داشته باشید که شوره در صورت درمان نشدن میتواند صورت را نیز درگیر کند، در ابروها نیز پخش شود و به مرور به پوست نواحی مختلف صورت سرایت کند. برای درمان شوره اولین چیزی که به ذهن میرسد، احتمالا خرید شامپو ضد شوره است.

موارد مختلفی از شامپوهای ضد شوره در فروشگاه ها و داروخانه ها وجود دارند که تقریبا مکانیزم عمل آن ها مثل هم است. نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه کنید این است که شامپو ضد شوره درمان کننده نیست، بلکه تا زمانی که از آن استفاده می کنید به کاهش و کنترل شوره سر کمک می کند و باید به همراه مصرف کردن از آن علل شوره سر توسط پزشک متخصص ریشه یابی و درمان مناسب با آن تجویز گردد.

جنس موها و پوست سر در افراد متفاوت است ولی شاید در همه افراد و همه انوع پوست و مو، آزار دهنده ترین مشکل موها شوره است. دیده شدن تکه های کوچک پوست روی پیشانی و لباس ما، باعث میشود که اطرافیانمان حس کنند ما به تمیزی و نظافتمان اهمیت نمی دهیم. درواقع بدترین حسی که از شوره سر به افراد دست می دهد این است که میتواند روی وجهه اجتماعی شخص تاثیر منفی بگذارد و در نهایت اعتماد به نفس فرد را تحت تاثیر قرار دهد. به همین خاطر است که باید به فکر راه چاره و درمان باشیم.

ویژگی های شامپو ضد شوره جدید

– دکسپانتنول پیش ساز ویتامین B5  موجود در شامپو با چسبیدن به ساقه مو و ایجاد پوششی کامل بر روی مو و نفوذ به داخل ساقه رطوبت مورد نیاز آن را تامین می کند و خاصیت ترمیم کنندگی به آن می دهد و با جلوگیری از وز شدن موها باعث شادابی تقویت و طراوت موها می گردد.

– ویتامین E موجود در شامپو ضد شوره قدرت مرطوب کنندگی در پوست و مو را دارد و تار مو را از ریشه تا ساقه مرطوب و شفاف نگه میدارد و باعث افزایش قطر موها، خوش حالت شدن و درخشان شدن آنها می شود و باعث محافظت و بازسازی موی شما می شود.

– ویتامینB5   موجود در شامپو ضد شوره آبرسان و شفاف کننده موی سر می باشد.

– ترکیبات پلیمیری موجود در شامپو ضد شوره با پلیمرایز کردن مو الکتریسیته ساکن مو را از بین می برد.

– ماده ای به نام گوار که در این شامپو به عنوان یک ماده ی طبیعی وجود دارد، از درختی با همین نام هست و تاثیر زیادی در نرم شدن پوست و مو دارد.

  • ویژگی های محصول و شیوه مصرف
  • وزن خالص محصول: ۳۰۰ گرم

خصوصیات شامپو ضد شوره:

– ضد شوره مو و پوست سر

– مرطوب کننده پوست سر

– ترمیم کننده

– مناسب برای استفاده روزانه

دستور استفاده:
بعد از شستشوی موی سر با آب مقدار مورد نیاز از محصول را ۲ تا ۳ دقیقه به آرامی روی موها ماساژ دهید  سپس آبکشی نمایید.

دیدگاه ها

هیچ دیدگاهی ارسال نشده است.

اولین دیدگاه برای “شامپو ضد شوره جدید” را شما ثبت کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *